ТРЗ е широко използвана абревиатура, означаваща "Труд и работна заплата". Включва управлението на работната сила по отношение назначаването на работа, включващо всички юридически, финансови и други задачи, свързани с администрацията на трудови договори, включително изплащане на работни заплати, ваучери за храна, медицински абонаментни програми, признати разходи за транспорт и други.
Поради многократни запитвания, искаме да сме максимално коректни с нас. Не извършваме услуги по:
- консултации и документи за пенсиониране
- оценки на риска и друга документация по ЗЗБУТ, която е в компетенциите на службите по трудова медицина
- изготвяне на граждански договори
ТРЗ услуги, които предлагаме на нашите клиенти, включват:
- изготвяне и поддържане на документи за персонален регистър -лични кадрови досиета, трудови и граждански договори, ведомости за заплати на служителите, сметки и служебни бележки за изплатени хонорари, уведомления по чл.62 от Кодекса на труда, обработка на болнични листове, отпуски,майчинство,прекратяване на трудови правоотношения
- начисляване на социални и здравни осигуровки на служителите и собствениците, изготвяне на платежни документи и подаване на данни за осигурените лица в Националния осигурителен институт/Декларации обр.1 и обр.6/;
- изготвяне и подаване в установените законови срокове справки за изплатени суми на физически лица, различни от трудови доходи по реда на ЗДДФЛ;
- издаване на служебни бележки и удостоверения
- трудово-осигурителни консултации относно назначаване на персонал, сключване на граждански договори, осигурителна тежест
Изпрати запитване тук .
ТРЗ услугите са неизменна част от дейността на фирмите и неправителствените организации. Ние Ви предлагаме консултиране и услуги, които са актуални и съобразени с нормативната уредба, отчитайки спецификата на Вашата фирма/организация.
Конкретни ТРЗ услуги, от които може да се възползвате:
- трудово-осигурителни консултации относно назначаване на персонал, сключване на граждански договори, осигурителна тежест и др.
- Регистриране на самоосигуряващи се лица;
- Поддържане на лични досиета на персонала;
- Изготвяне на индивидуални трудови договори, договори за полагане личен труд от СОЛ, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики
- Регистрации и пререгистрации на трудови договори в НАП
- Изготвяне на платежни документи за дължими възнаграждения, месечни осигуровки, данъци и такси;
- Изготвяне на документи за отпуски;
- Подаване на Декларации Образец 1 и 6.
- Издаване и попълване на трудови книжки
- Удостоверения за трудов стаж;
- Изготвяне на служебни бележки и удостоверения (за дохода, за получаване на детски надбавки , при искания за банкови кредити , УП – 2 и 3, за изплащане на парични обезщетения и помощи от Фонд Държавно обществено осигуряване;
- Водене на Регистър на представените болнични листове;
- Регистриране на представените болнични листове в НОИ;
- Пълно обслужване на самоосигуряващи се лица;
- Поддържане на архив от база данни на електронен носител;
- Посредничество със Служби по трудова медицина;
- Сътрудничество при проверки от Инспекция по труда;
- Сътрудичество при проверки от НАП и НОИ;
- Генериране на бюджетни платежни нареждания чрез пасивно онлайн банкиране
- Изготвяне и подаване в установените законови срокове справки за изплатени суми на физически лица по реда на ЗДДФЛ;
Изпрати запитване тук.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.