ТРЗ е широко използвана абревиатура, означаваща "Труд и работна заплата". Включва управлението на работната сила по отношение назначаването на работа, включващо всички юридически, финансови и други задачи, свързани с администрацията на трудови договори, включително изплащане на работни заплати, ваучери за храна, медицински абонаментни програми, признати разходи за транспорт и други.

Поради многократни запитвания, искаме да сме максимално коректни с нас. Не извършваме услуги по:

  • консултации и документи за пенсиониране
  • оценки на риска и друга документация по ЗЗБУТ, която е в компетенциите на службите по трудова медицина
  • изготвяне на граждански договори

ТРЗ услуги, които предлагаме на нашите клиенти, включват:

  • изготвяне и поддържане на документи за персонален регистър -лични кадрови досиета, трудови и граждански договори, ведомости за заплати на служителите, сметки и служебни бележки за изплатени хонорари, уведомления по чл.62 от Кодекса на труда, обработка на болнични листове, отпуски,майчинство,прекратяване на трудови правоотношения
  • начисляване на социални и здравни осигуровки на служителите и собствениците, изготвяне на платежни документи и подаване на данни за осигурените лица в Националния осигурителен институт/Декларации обр.1 и обр.6/;
  • изготвяне и подаване в установените законови срокове справки за изплатени суми на физически лица, различни от трудови доходи по реда на ЗДДФЛ;
  • издаване на служебни бележки и удостоверения 
  • трудово-осигурителни консултации относно назначаване на персонал, сключване на граждански договори, осигурителна тежест

Изпрати запитване тук .

ТРЗ услугите са неизменна част от дейността на фирмите и неправителствените организации. Ние Ви предлагаме консултиране и услуги, които са актуални и съобразени с нормативната уредба, отчитайки спецификата на Вашата фирма/организация.

Конкретни ТРЗ услуги, от които може да се възползвате:

  • трудово-осигурителни консултации относно назначаване на персонал, сключване на граждански договори, осигурителна тежест и др.
  • Регистриране на самоосигуряващи се лица;
  • Поддържане на лични досиета на персонала;
  • Изготвяне на индивидуални трудови договори, договори за полагане личен труд от СОЛ, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики
  • Регистрации и пререгистрации на трудови договори в НАП
  • Изготвяне на платежни документи за дължими възнаграждения, месечни осигуровки, данъци и такси;
  • Изготвяне на документи за отпуски;
  • Подаване на Декларации Образец 1 и 6.
  • Издаване и попълване на трудови книжки
  • Удостоверения за трудов стаж;
  • Изготвяне на служебни бележки и удостоверения (за дохода, за получаване на детски надбавки , при искания за банкови кредити , УП – 2 и 3, за изплащане на парични обезщетения и помощи от Фонд Държавно обществено осигуряване;
  • Водене на Регистър на представените болнични листове;
  • Регистриране на представените болнични листове в НОИ;
  • Пълно обслужване на самоосигуряващи се лица;
  • Поддържане на архив от база данни на електронен носител;
  • Посредничество със Служби по трудова медицина;
  • Сътрудничество при проверки от Инспекция по труда;
  • Сътрудичество при проверки от НАП и НОИ;
  • Генериране на бюджетни платежни нареждания чрез пасивно онлайн банкиране
  • Изготвяне и подаване в установените законови срокове справки за изплатени суми на физически лица по реда на ЗДДФЛ;

Изпрати запитване тук.

 

Leave a Reply

запитване