Регистрации на фирма (ЕТ/ЕООД/ООД/АД) или ЮЛНЦ (Сдружение или Фондация)

Ако желаете да започнете нов бизнес или разширите настоящия, една от първите стъпки за предприемане е регистрацията на фирма (или ЮЛНЦ).Най-добрата практика е да се консултирате предварително с експертно лице, за да изберете най-подходящата за Вашата цел юридическа форма. Както и да получите ПРЕДВАРИТЕЛНА информация колко ориентировъчно би била данъчно-осигурителната тежест, какви последващи регистрации и дейности са необходими във връзка с дейността, как да организирате документо-оборота, счетоводното отчитане и последващите с това разходи и още подробности, някои от които не биха Ви минали през ум.

Въз основа на обсъдените варианти, може да пристъпите и към самата регистрация на фирма.  Бихте могли и сами да се изпробвате да свършите цяла работа - в Интернет се срещат много напътствия и описания. Но Ви съветваме да сте внимателни за 2 неща : актуалността на качените форми и бланки за попълване и пълнотата на пакетната документация за регистрация на фирма или ЮЛНЦ според тяхната правна форма. Не че не вярваме, че ще се справите. Но всяко нещо има цена - включително и всеки Ваш пропуск или неточност - ще изгубите още време в преписки и отговори и накрая пак не се знае дали ще станете успешно собственик на Вашата фирма (и то без кой знае колко ходене по мъките). И в крайна сметка пак да заплатите, за да се изправят неточности и да мине регистрацията навреме.

Дали ще регистрирате ЕТ или ЕООД или ООД или пък неправителствена организация (Сдружение или Фондация) зависи от конкретните Ваши нужди и заложеницели (никога не забравяйте за тях -те са основата на всичко). Всяка една от правните форми има предимства и недостатъци, затова и няма универсално решение за всеки отделен случай.

Тук идва ред на първоначалната професионална консултация, която можем да Ви осигурим.Както и всичко останало за Вашия успешен и бърз старт!

Комплексната услуга по регистрация на фирма включва:

  • консултантски услуги при избор на формата на юридическото лице във връзка с данъчно-осигурителната тежест,
  • определяне икономическата дейност,
  • подготовка на всички документи за регистрация,
  • присъствие на служител от кантората при откриване на набирателна сметка,
  • присъствие на служител от кантората при посещение при нотариус
  • подаване на необходимите документи за регистрация в Агенция по вписванията - с електронен подпис или присъствие на луител от кантората в Агенция по вписванията
  • насоки и съдействие за последващи регистрацията на фирмата дейности.

В пакетната услуга не са включени: банкови такси, държавни и нотариални такси, размера на сумата на капитала, такса за откриване на фирмена сметка, изработка на печат.

Представителство

*НАП, НОИ, НЗОК:

  • Защита и представителство пред НАП, НОИ, НЗОК
  • Подаване на документи към НАП, НОИ, НЗОК от Ваше име
  • Регистрация и прекратяване дейността на самоосигуряващи се лица в НАП.
  • Подаване на месечна информация за осигурените лица
  • Подаване на информация за сключените трудови договори
  • Подаване на данъчни декларации,справки и други документи

*Инспекция по труда

  • Представителство по време на проверки от Инспекция по труда и връчване на протоколи/актове

*ДДС регистрация

  • Регистрация / Дерегистрация по ЗДДС в НАП.

*ДРУГИ (специфични, не се включват в месечни абонаментни такси)

  • Подаване на отчети и справки пред Национален Статистически институт
  • Изплащане на осигуровки, заплати, хонорари, фактури на доставчици вместо Вас
  • Подготовка на всички видове документи свързани с издаване на лицензии, специфични за Вашата дейност
  • Изготвяне на договори, становища, жалби, съдействие за провеждане на юридически консултации

Leave a Reply

запитване